«قصیده اَبدی» در راه اجرا فرماندار مشهد: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر پلمب خواهند بود پذیرایی از زائران رضوی نیازمند مشارکت همه است محدودیت‌های ترافیکی از امشب در مشهد اجرا می‌شود (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) حرکت ۲۵۳ کاروان پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد فعالیت موکب‌های بین‌المللی در مشهد | استقرار ۶۰ موکب در عرصه میدان شهدا استاندار خراسان رضوی: پیش‌بینی‌می‌کنیم در ایام آخر ماه صفر حدود ۷.۵ میلیون زائر به مشهد مشرف شوند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ میزبانی مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری است همراهی تشکل‌های مردمی با خدمات شهری مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ شورا‌های اجتماعی محلات؛ دست‌های یاری‌رسان مدیریت شهری آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران حضرت‌رضا (ع) | هویت مشهد با بخش زیارت گره خورده است فراهم شدن امکان اسکان ۶۰۰۰ زائر در میدان شهدای مشهد تلاش قابل‌تحسین مدیریت شهری برای میزبانی از زائران امام‌رضا(ع) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید سلیمانی، بولوار خیام و خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | تصویر زیبا از روستای بلغور در نزدیکی مشهد آغاز پاکسازی مبادی ورودی مشهد در هفت محور اصلی از روز گذشته (۹ شهریور ۱۴۰۳) افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی باعنوان «در مسیر بهشت»، در روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد  درباره اولین چاپخانه مشهد با تکنیک چاپ سنگی | قصه مطبعه ارض اقدس ویرانیِ تاریخ، تاریخِ ویرانی | درباره آرامگاه اخی علی قُتلُغ شاه الزامات رسم‌و‌رسوم میزبانی از زائران افزایش ۲ هزار ظرفیت پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با استقرار ۳۰۰ موکب «خیابان خدمت» می‌شود
سرخط خبرها

اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۱۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیخانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تعریف نموده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد مقدس، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳ شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->