شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر
سرخط خبرها

اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۱۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیخانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تعریف نموده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد مقدس، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳ شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->