۱۲۵ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد | نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در خدمت شهروندان+ فیلم استاندار خراسان رضوی: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها راهی جز عبور از مسیر اقتصاد دیجیتال نداریم آغاز فعالیت کافه بازی‌ها در بوستان‌های بانوان مشهد (۳ آذر ۱۴۰۳) یادی از حاج حسین ملک، بزرگ‌ترین واقف تاریخ معاصر ایران | مردی که افسانه نبود دردسر‌های ترافیک شهری در خیابان مهندس مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در حوزه تفکیک زباله از مبدأ در کشور پیشتاز هستیم ۵۰۰ متکدی در مشهد جمع‌آوری شدند سلیمی: امکان استخدام بانوان آتش‌نشان در مشهد فراهم شد علت انسداد خیابان گلریز تا بولوار خیام مشهد، چه بود؟ (۳ آذر ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: حدود ٣٠ درصد آلودگی شهر مشهد مربوط به نیروگاه برق است بازخوانی تاریخ وکیل‌آباد مشهد به مناسبت سالروز وقف این باغ توسط حاج‌حسین ملک | جاده‌ای به سمت آبادی هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده (۳ آذر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین و مجهزترین پارکینگ هسته مرکزی و بافت پیرامونی حرم‌مطهر امام‌رضا(ع) به بهره‌برداری خواهد رسید روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره)
سرخط خبرها

اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۱۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیخانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تعریف نموده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد مقدس، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳ شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->